Bethelkerkgemeente Ede

Vrouwenkring Ede-Zuid

Deze kring, bestemd voor alle vrouwen van Ede-Zuid, komt eenmaal per twee weken bij elkaar, op de woensdagavond, in een zaal van de Bethelkerk. We beginnen de avond, om 19.30 uur, met zingen, bidden, schriftlezing en een meditatie over dat Bijbelgedeelte. In de pauze is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten en met elkaar mee te leven.

Degenen die daartoe in de gelegenheid zijn, handwerken voor de jaarlijkse bazar en eventuele andere verkopingen voor een goed doel. Ondertussen wordt er voorgelezen uit een voor ieder aansprekend boek.

In december is er een kerstviering met de gezamenlijke Edese vrouwenkringen.

Vrouwen die belangstelling hebben, zijn van harte welkom om lid te worden of om eerst eens vrijblijvend een avond bij te wonen.

Voor vervoer naar de kerk wordt desgewenst gezorgd.

Contactpersonen
Mw. van Roekel- Nap en Mw. M.J. Mak