Jeugdraad

De jeugdraad is de uitvoerende organisatie achter het jeugdwerk in de Bethelkerk. Zij voert taken uit, waardoor de jeugdambtsdragers zich meer kunnen richten op de overkoepelende organisatie.
Ieder lid van de jeugdraad heeft zijn/haar eigen aandachtsgebied. Concreet valt er te denken aan het benaderen van nieuwe leidinggevende voor de clubs, het structureren van en meedenken in bijzonder diensten en het uitwerken van een diaconaal project.
De jeugdraad vergadert ongeveer 1 maal per 6 weken. Heeft u/heb jij iets te melden t.a.v het jeugdwerk dan kunt u de volgende personen aanspreken. Tenslotte zijn we samen gemeente!