Bethelkerkgemeente Ede

Terugblik vakantiebijbelfeest 2017

Poster VakantiebijbelfeestHet Vakantie Bijbel Feest....het is alweer voorbij! En wat was het leuk! En gezellig! We mogen terugzien op een zeer geslaagd Feest! Het thema dit jaar was (T)OP Survival. Aan de hand van voorwerpen kwamen diverse Bijbelverhalen voorbij. We zongen mooie liedjes, leerden een themalied en weettekst, maakten mooie knutsels en genoten van de lachende gezichten! 's Middags waren er ook leuke programma's waar we dankbaar op terug mogen kijken!

Er zijn wel ca. 500 pannenkoeken gebakken voor de donderdagmiddag (pannenkoekenbakkers: DANK JULLIE WEL!) én ze zijn allemaal opgegaan!!!!

Niet alleen van de kinderen, maar ook van de medewerkers, die vele vrijwilligers hebben we mooie verhalen terug gehoord. Bijzonder én fijn was het om met jong en oud samen te werken, om samen te kunnen werken met CGK De Tabernakel! En dat niet alleen: er bleken ook medewerkers tussen te zitten uit andere kerken uit Ede! En dan kwamen er spontaan (extra) vrijwilligers, omdat ze zagen dat er zoveel kinderen waren...waar God leidt, voorziet Hij! Wat waren het gezegende dagen! God was erbij!

Meer weten? Kijk op onze website: www.vakantiebijbelfeestede.nl! Daar staat ook de link met alle foto's (en de korte promotiefilm).