Nieuwe Kerkgemeente

Voor tieners

Leuke activiteiten, maar ook serieuze gesprekken over het geloof: je vindt het bij onze jeugdclubs TC, TUC en UC. Wil je nadenken over de basics van het christelijk geloof, dan ben je welkom op de catechisatie.

Tienerclub (TC)

12 – 13 jaar

Kom naar de Tienerclub om jongeren van jouw leeftijd te ontmoeten.
Elke donderdagavond van 19.30 uur tot 21.00 uur in De Rank. De nadruk ligt op het leggen van onderlinge relaties.

Tieners Under Construction (TUC)

14 - 15 jaar

Op vrijdagavond van 19.30 uur - 21.00 uur ontmoeten tieners elkaar in De Rank.

Under Construction (UC)

16 - 17 jaar

Kom 2 à 3 keer per maand op zondagavond naar UC voor gezelligheid en een goed gesprek.
Bij UC is er naast de relatie-opbouw extra aandacht voor inhoudelijke onderwerpen.

Meet & Eat

18+

Elkaar ontmoeten, goede gesprekken én lekker eten.
Relatie en inhoud worden gecombineerd met het nuttigen van een maaltijd. Eten moet je toch!

Catechisatie

12+

Ben je twaalf jaar of ouder? Dan ben je uitgenodigd voor catechisatie. Tijdens catechisatie praten we met elkaar over de basics van het christelijk geloof en over onderwerpen die met kerk en samenleving te maken hebben. Wat zegt de Bijbel daarover?
Wanneer: Elke dinsdagavond voor jongeren in de leeftijd van 12 - 15 jaar. Jongeren van 16+ zijn op zondagavond welkom bij UC.
Meer info bij één van de jeugdouderlingen.
Voor jongeren en ouderen die zich willen voorbereiden op het (mogelijk) doen van belijdenis, is er ook belijdeniscatechese.