• we komen samen in

De Ark

Heyendaal 10

ONZE OPDRACHT

Wij zijn een christelijke gemeente, waar iedereen welkom is. God, die de wereld liefheeft, staat in onze gemeente centraal. In Zijn Zoon Jezus Christus is Zijn liefde en genade duidelijk zichtbaar geworden. Jezus gaf Zijn leven voor ons aan het kruis.
Op grond van deze liefde hebben wij hoop voor deze wereld en deze hoop willen we delen met iedereen die daarnaar uitziet. Daarom willen we als gemeente Gods grote liefde en genade steeds weer centraal stellen in ons vieren, in ons omzien naar elkaar en in onze betrokkenheid op de wereld. Vanuit deze overtuiging willen wij met elkaar zoeken naar wat God ons door Zijn Woord en Geest wil leren.
  •  zondag 24 mrt / 09:30 - 10:30 T. Vreugdenhil- Houten (missionairwerker)
     zondag 24 mrt / 15:00 - 17:00 ds. D. Hoolwerf (Openbare belijdenis)
     vrijdag 29 mrt / 19:30 - 20:30 ds. D. Hoolwerf (Heilig Avondmaal)

•  zondag 24 mrt / 09:30 - 10:30 T. Vreugdenhil- Houten (missionairwerker)
     zondag 24 mrt / 15:00 - 17:00 ds. D. Hoolwerf (Openbare belijdenis)
     vrijdag 29 mrt / 19:30 - 20:30 ds. D. Hoolwerf (Heilig Avondmaal)
     zondag 31 mrt / 09:30 - 10:30 ds. D. Hoolwerf
     zondag 31 mrt / 17:00 - 18:00 ds. D. Hoolwerf (Kinderpaaszangdienst)

Thema-avond geloven met kinderen

Donderdag 7 maart 20.00 uur

Thema: Denkbeelden over God in de opvoeding

De Arkgemeenteapp - nu ook als webversie op je laptop of PC

Het is zover. Je kunt nu met je laptop of PC de webversie van de Arkgemeente app gebruiken! Geen mobiel of tablet meer nodig! Ook jij kan nu dus meedoen als je Arkgemeente lid bent of binnenkort wordt.

Omega cursus

Omega cursus gaat van start.

Vanuit de Arkgemeente willen wij graag enkele OMEGA-cursusbijeenkomsten aanbieden die gericht zijn op (levens)vragen van ouderen.

Kerk & Israël Leerhuis Ede

Kerk & Israël Leerhuis Ede is een studiekring. Welkom op de studieavonden.

Emmaüscursus

Klik op lees meer om het programma van de emmaüscursus te lezen.

Jaarthema "Leven in Gods nieuwe wereld"

Vorig seizoen werkten we met het jaarthema ‘Mens met een missie?!’ aan het creëren van bewustwording. Elk gemeentelid kan met zijn eigen gaven en missionaire stijl vormgeven aan de missionaire opdracht. Als ‘Kerk met een missie’ wil de Arkgemeente in 2023 – 2024 hierop voortbouwen.