Informatie voor het aanvragen trouwdiensten in de Ark

1. Op de website van http://www.hervormdede.nl zijn een brief voor bruidsparen en een formulier  voor Huwelijksaanvraag te downloaden (Zie: Contact / kerkelijk-bureau, helemaal naar beneden scrollen)
    Deze brief staat ook op de website van de Arkgemeente
  1. In die brief staat dat de aanvraag als eerste ingediend wordt bij de scriba van de kerkenraad Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  1. Het toekomstige echtpaar neemt natuurlijk ook contact op met de wijkpredikant of hij op de trouwdag beschikbaar is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  1. Tegelijk moet er ook gecontroleerd worden of de Ark op die datum vrij is; dit jan nagevraagd worden bij de beheerder van de Ark: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  1. Daarbij moeten ook de wensen duidelijk zijn wat betreft de inzet van organist / muziekgroep  en Arkmedia voor beeld en geluid. Dit kan in een vroeg stadium besproken worden met de predikant die het aan de doorgeeft aan de muziekgroep/Arkmedia
  1. De Algemene kerkenraad van Hervormd Ede heeft vastgelegd dat er aan het gebruik van de Ark kosten verbonden zijn. Natuurlijk zijn er ook kosten verbonden aan de inzet van allen die aan deze trouwdienst meewerken.
  1. We hopen hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Mochten er toch nog vragen zijn neem dan gerust contact op met de scriba van de kerkenraad.