Ons gebouw

De Ark

De Ark is een plek waar de gemeente samenkomt. Voor de kerkdiensten op zondag maar ook voor andere activiteiten binnen de gemeente.

Historie

De Ark werd in 1981 gebouwd. Door de groei van de nieuwbouwwijk Veldhuizen was er behoefte aan een eigen kerkgebouw van wijk 6 en 7 van de hervormde gemeente in Ede. In 2002 brak er brand uit. Vanwege de herstelwerkzaamheden kon de Ark 5 maanden niet gebruikt worden.

Vanaf 2019 werd er geld ingezameld om de Ark te verbouwen. Er was behoefte aan een eigen jeugdhonk. Door middel  van een fondsenwerving werd het geld bij elkaar gebracht en in 2021 was het nieuwe jeugdhonk een feit.

Verhuur

Als er naast de kerkelijke activiteiten ruimte is, wordt de Ark of bepaalde ruimtes verhuurd voor bijvoorbeeld vergaderingen, recepties of feestjes. Meer informatie kunt u krijgen bij de beheerders.

Heeft u hiervoor interesse? Neem dan contact op met onze beheerders via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ons gebouw

De Ark