27 aug

Moment van Gebed 2023/2024

Hoe belangrijk is gebed voor jou in het kerkelijk seizoen 2023-2024? Verlang je ernaar om samen met en voor de gemeente te bidden? We zien er naar uit om ook met jou onze gebeden op te laten stijgen naar onze Hemelse Vader.

We beginnen vaak met een korte opening door één van de aanwezigen. Dat wordt vooraf geïnventariseerd, wanneer het een keer niet lukt is er altijd wel iemand die het over kan en wil nemen. Daarna gaan we over tot het aanbidden en danken van onze Hemelse Vader. We doen voorbede voor zowel onze eigen wijkgemeente als voor onze stad, ons land en de wereld.
Wanneer er op dezelfde avond ook een kerkenraadsvergadering is dan is of zijn er ook één of meerdere kerkenraadsleden aanwezig bij het Moment van Gebed.

Frequentie
Tweewekelijks, op woensdag 19:00 – 19.45 of in bepaalde situaties is er - een extra - Moment van Gebed online en in de vakanties is er geen gezamenlijk Moment van Gebed.

Meebidden
Je kunt je vooraf aanmelden of je komt spontaan, je bidt regelmatig mee of incidenteel, hardop of zacht.

Dank- en gebedspunten
Op locatie of via het emailadres onderaan kun je gebedspunt(en) aanleveren.

Overzicht data
Zie de Agenda in de Kleopasapp of het Activiteitenoverzicht op de website.

Kleopasapp: zie de groep “Moment van Gebed”.

Neem contact op met Naomi Smit (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of Jeanette den Uil ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) voor dank- en gebedspunten, vragen, tips en meedoen????.

Gebed voor Kleopas 2023- 2024

‘’Gij hebt, o God,
dit broze bestaan gewild,
hebt boven 't naamloze