Niet alleen voor leden

De Kleopasgemeente is er voor iedereen die het geloof wil ontdekken, versterken of delen. Volwassenen en kinderen, iedereen is welkom.

Kinderen nodigen hun vriendjes en vriendinnetjes uit voor de (kinder)kerstactiviteit, het vakantiebijbelfeest en clubs. De kinderen zien en beleven wat het kerstverhaal, de geboorte van Jezus, inhoudt door een musical of een tour langs kerstscenes in de wijk. Tijdens het vakantiebijbelfeest spelen, eten, knutselen en zingen ze met elkaar rond een thema.

Smen met andere kerken houden we in de week voor Pasen in onze wijk de PaasPassie en Stille-Week-Vieringen, om stil te staan bij wat Jezus voor ons over had. We vieren op Eerste Paasdag het blijde nieuws van Jezus' opstanding.

Ook houden we jaarlijks samen met enkele andere gemeenten de Alphacursus. Wie meer over het christelijk geloof wil weten, kan er op deze plek informeel en op een toegankelijke manier mee kennismaken.

En natuurlijk ben je ook welkom in een van onze kerkdiensten op zondag in Kerkelijk Centrum Emmaus en soms in de buitenlucht op het veld bij de Schaapkooi “De Maanderbuurt” aan het Lange Parkpad!

Niet alleen voor leden