Voor tieners

Leuke activiteiten, maar ook serieuze gesprekken over het geloof: je vindt het bij onze jeugdclubs. Wil je nadenken over de basics van het christelijk geloof, dan ben je welkom op de catechisatie.

Life

12 – 15 jaar

Je vraagt je vast af, wat doe je op zo’n avond? Simpel: heel veel leuke dingen! Wat dacht je van een avondje schaatsen, bowlen, filmpje kijken of een weekend op een superleuk kamp? Maar natuurlijk ook het ontmoeten van leeftijdsgenoten en met elkaar over het geloof nadenken en praten. Eén keer per maand is er een chillavond. Op deze avond is er geen programma gemaakt door de leiding, maar mogen jullie kiezen wat je gaat doen. We zien elkaar elke vrijdagavond van 19.30 tot 21.30 uur in de Panta Rhei, Palmedreef 4. Klinkt goed toch? Tot snel dan!

Follow me

catechese, 12-18+

We komen per groep wekelijks bij elkaar om te leren over onze goede God, uit Bijbel en Kerk. We leren zo de Bijbel beter kennen en we ontmoeten elkaar. Ook leer je nadenken over allerlei meningen naar aanleiding van artikelen, boekjes, DVD 's en dergelijke. Leren uit de Bijbel is écht niet saai! Naast diepe gesprekken is er veel samen te beleven. We zien je graag komen!

Inside Out

16 - 20 jaar

Jongeren van die zin hebben om te bouwen aan vriendschappen en te ontdekken wie God is komen natuurlijk naar Inside Out! De perfecte mix van sfeer, lol, discussie en vriendschap. We praten door over onderwerpen rond 'geloven en Christen zijn in deze tijd’. Eens in de zoveel tijd doen we gek of sportief en gaan we er op uit! Dit zijn avonden die met de jongeren zelf worden georganiseerd. Tijdens avonden in de Panta Rhei is er ook veel ruimte om gek te doen of gewoon lekker te kletsen. Inside Out is om de week op zondagavond van 20.00 tot ongeveer 22.00 uur in de school de Panta Rhei op de Palmedreef 4.

Voor tieners

Life