sionkerk logoSIONkerkgemeente

Proosdijerveldweg 70 - Ede

Welkom bij de Sionkerk te Ede!

De Sionkerk is een wijkgemeente van de Hervormde Gemeente Ede. Als gemeente geloven wij dat God, de Schepper van hemel en aarde, ons oproept om Hem te volgen, Hem te dienen en Zijn kinderen te zijn.

• Iedere zondag zijn er 2 diensten: om 9.30 uur en om 17.00 uur. Iedereen is van harte welkom!

• Wij hebben de gewoonte om jonge kinderen mee te nemen in de kerkdiensten. We hebben een sterke betrokkenheid op elkaar en een openheid richting gasten.

• De Sionkerk is een van de zes wijkgemeenten van de Hervormde Gemeente Ede, die deel uitmaakt van de Protestantse Kerk in Nederland. De gemeente behoort tot de stroming van de Gereformeerde Bond.

Mededelingen

Kerkdiensten 14 april

Er zijn zondag twee diensten in de Sionkerk. In de morgendienst zullen vier gemeenteleden belijdenis van het geloof afleggen. In deze dienst gaat voor ds. de Wit. Hij zal preken naar aanleiding van een Bijbelgedeelte uit 2 Timotheüs 2. In de middagdienst gaat voor ds. Breugem en hij zal preken vanuit een Bijbelgedeelte uit Johannes 21.De diensten zijn ook online mee te vieren via Kerkdienstgemist. Van harte welkom!

Oppas voor kinderen tijdens de kerkdienst

Tijdens beide diensten is er oppas voor jonge kinderen.

Collecten en Ondersteuning Zendingswerkers

Wilt u digitaal een bijdrage geven voor het gemeentewerk of de collectiedoelen, dan kan dat ook online. U kunt uw bijdrage overmaken op de bankrekening van de Diaconie NL09 RABO 0373 7369 16 en van het College van Kerkrentmeesters NL03 RABO 0373 7185 94 onder vermelding van collecte kerkdienst. Hierbij ook een directe link naar de collecte voor de diaconie en de de kerkrentmeesters.

De opbrengst van de zendingsbussen in het 2e kwartaal is bestemd voor de GZB, voor een project in Malawi, en wel een Bijbelstudieprogramma in de Ellomwe taal.

Kerkdiensten

zo 21 apr 09:30 Sionkerk
ds. L. de Wit

zo 21 apr 17:00 Sionkerk