sionkerk logoSIONkerkgemeente

Bijbelkamp

Elke twee jaar organiseert een commissie van leden uit de Oude Kerk- en Sionkerkgemeente een Bijbelkamp dat duurt van Hemelvaartsdag tot halverwege de zaterdag erna. Het Bijbelkamp wordt georganiseerd in de oneven jaren en is bedoeld voor iedereen in de gemeenten; het is niet gericht op een specifieke doelgroep.

Het kamp kent als vaste onderdelen: luisteren naar het Woord van God, samen zingen en bidden. En ook: ruimte voor onderlinge ontmoeting, samen corvee doen en tijd voor ontspanning. Het draagt bij aan de onderlinge verbondenheid binnen de gemeente(n) en geeft geestelijk voedsel aan de deelnemers.

Rond het begin van een Bijbelkampjaar communiceert de commissie over het thema en de manier waarop gemeenteleden zich kunnen aanmelden. Mocht u of jij meer willen weten, neem dan gerust contact op met de voorzitter van de commissie, Marinus Lamper (tel. 06-54685978 of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).