sionkerk logoSIONkerkgemeente

Werk in het buitenland

Familie de Vries naar Peru

Hilbert en Evelien de Vries gaan, samen met hun kinderen: Sarah, Emma en Deborah, naar Curahuasi in Peru. Zij worden uitgezonden om bij te kunnen dragen aan de missie van het ziekenhuis ter ondersteuning van de armste bevolkingsgroepen van Peru. Hilbert zal daar als chirurg aan de slag gaan, als algemeen chirurg en als GE (buik-oncologie) chirurg. Het ziekenhuis heeft deze ondersteuning hard nodig. Voor Evelien is het op dit moment nog niet helemaal vastomlijnd wat zij zal gaan doen. In ieder geval zorgen dat het gezin zijn draai gaat vinden. Daarna zijn er verschillende mogelijkheden, zoals de administratie in het ziekenhuis of bijdragen aan de kinderclubs die daar als evangelisatieproject door de Duitse stichting worden georganiseerd. Wilt u meer weten over hun uitzending ga dan naar hun website.

Nieuwsbrief: Hilbert en Evelien zullen een aantal keren per jaar een digitale nieuwsbrief versturen. Zij beseffen hoe belangrijk het is dat hun werk door uw en jouw gebed ondersteund wordt. Uw meeleven wordt door hen bijzonder gewaardeerd! Wilt u hun nieuwsbrief ontvangen? Stuur een email naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Financieel: Familie de Vries wordt niet betaald voor hun werkzaamheden bij ziekenhuis Diospi Suyana. Zij kunnen deze missie enkel verrichten als zij voldoende financiële ondersteuning ontvangen. Giften lopen via International Teams: Iteams. Dit is de organisatie die hen in Nederland ondersteunt bij hun uitzending: Deze christelijke stichting is als ANBI gekwalificeerd, zodat giften aftrekbaar zijn voor de inkomstenbelasting. Meer informatie over Iteams: https://www.iteams.nl/nl/. De uitzending van familie De Vries zal in principe drie jaar duren. Zij zijn erg geholpen met structurele giften, bijvoorbeeld per maand of per jaar. Maar ook eenmalige bedragen zijn uiteraard ontzettend welkom! En echt elk (klein) bedrag helpt. Giften kunt u overmaken naar: IBAN: NL27 RABO 0343 0431 73 ten name van: Iteams, onder vermelding van: PE-MW. Mail voor meer informatie de thuisfrontcommissie op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..