sionkerk logoSIONkerkgemeente

Catechisatie

De catechisaties vinden plaats in de Sionkerk. Bij de catechese gebruiken we de Bijbel als leidraad. En al is de Bijbel het oudste boek van de wereld, toch is het een Boek voor deze tijd. Het wil ook jou de weg wijzen waar je echt houvast en zekerheid kunt vinden. Kom je ook?

12 – 14 jaar maandag 18.15 – 19.15 uur
15 – 16 jaar maandag 19.15 – 20.15 uur
17 jaar en ouder maandag 20.15 – 21.15 uur

Belijdeniscatechisatie

De belijdeniscatechisatie is bedoeld als een voorbereiding op het doen van openbare geloofsbelijdenis. Tijdens deze catechisatie-uren worden de belangrijkste zaken van de geloofsleer behandeld. Niet minder belangrijk is het onderlinge gesprek over het persoonlijk geloofsleven. Wie deze catechisatie volgt hoeft nog niet persé te weten of hij of zij belijdenis kan doen. Je kunt beginnen met nog veel vragen en twijfel in je hart, en juist door met elkaar met deze dingen bezig te zijn in je keuze bevestigd worden.
Laat aan de andere kant uitstel ook geen afstel worden.
Heeft de Heere dan geen recht op uw / jouw hart en leven?
Neem contact op met ds. de Wit (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of scriba br. Ros voor meer informatie (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).