Vanuit de Bethelkerk

Vanuit de Bethelkerk is een gezin met drie kinderen uitgezonden naar Centraal-Azië. Vanwege veiligheidsredenen kunnen we hun naam en het land hier niet op de website noemen. Ze willen in het alledaagse leven (net als iedere volgeling van Jezus) bereid zijn om te getuigen waarop de Hoop, die in hen leeft, gebaseerd is (1 Petr 3:15). Gewoon, door er te zijn, te leven, als maatschappelijk werker en huisarts te werken en het in gebed van God te verwachten. Bid voor Centraal-Azië, zodat we elkaar in Gods wereldwijde kerk tot hand en voet kunnen zijn onder Christus als het Hoofd. Dan mogen we vrucht verwachten!

Thuisfrontcommissie
Het werk van deze zendingsarbeiders wordt ondersteund door een Thuisfrontcommissie (TFC). De TFC bestaat uit:
Andrea Groenendaal (voorzitter)
Jan-Arie van Wijngaarden (penningmeester)
Geanne de Lange (gebedscoördinator)
Willemieke van der Meulen - Maasland (pr en acties)
Willem-Jan van Meuwen (nieuwsbrief)
Annelies van Campen (secretaresse)

Als TFC vinden we het belangrijk om het werk van onze zendingswerkers dichterbij de achterban te brengen. Ons verlangen is dat mensen in hun eigen omgeving ook missionair gericht mogen zijn. Daarnaast willen we mensen aanmoedigen om hun betrokkenheid op de zendingsarbeiders te tonen door voor hen te bidden, een kaartje te sturen en/of financieel te ondersteunen.

Contact:
Wilt u de nieuwsbrief ontvangen, het werk van deze zendingswerkers financieel ondersteunen of heeft u een vraag? Spreek gerust een TFC-lid aan of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Achtergrond informatie Zendingscommissie