Bethelkerkgemeente Ede

Kerkdiensten komende zondag

zondag 24 mrt / 09:30 - 10:30 ds. D.G.R.A. Beekman (Openbare belijdenis)
 zondag 24 mrt / 17:00 - 18:00 ds. H.L. Versluis (Ede)

Seniorenmiddag Ede-Zuid - 27 maart 2024

bijbel golgothaOp D.V. woensdag 27 maart is er weer een seniorenmiddag in de grote zaal van de Bethelkerk van 16.00 uur – 18.30 uur. Deze middag zal in het teken van Passie / Pasen staan. Ds. N.W. van den Houten zal een korte overdenking houden. Met elkaar zullen we een heerlijke broodmaaltijd gebruiken. Alle senioren en belangstellenden uit de Rietkampen en Ede-Zuid (en natuurlijk ook buiten deze "grenzen") zijn van harte welkom!
Wij vragen u vriendelijk u aan te melden voor de broodmaaltijd uiterlijk zaterdag 23 maart via het telefoonnummer 0318-622034 of e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor vervoer kunt u zich ook aanmelden bij Nely de Laat.

Lijdenstijd

kruis

Jezus is ons licht en leven
Hij, die, aan het kruis geheven
met Zijn bloed ons heeft gekocht
heeft nu vorstlijk overmocht
Hij kan niet gebonden wezen
als een held is Hij verrezen
Halleluja, Halleluja!

Open Kerk

Iedere dinsdagmorgen is de Bethelkerk open van 10 tot 11.30 uur.

Nieuwsgierig? Kom gerust langs voor een bezoek. Ook voor u als gemeentelid zeker de moeite waard. Er liggen prachtige fotoplakboeken uit de oude doos! Ook is er ruimte voor bezinning, stilte, ontmoeting en een praatje.

Welkom! En wellicht……….neem iemand mee.

We kunnen nog gastheren en gastvrouwen gebruiken. U bent ongeveer één keer in de 8 weken aan de beurt. Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Raam Bethelkerk

Kerkdiensten in de Bethelkerk

foto bethelkerkElke zondag zijn er kerkdiensten in de Bethelkerk. Wij komen samen om onze Drie-enige God: Vader, Zoon en Heilige Geest te eren in gebed, Woord en zang.

• De ochtenddienst is om 9.30 uur
  • De middagdienst is om 17.00 uur

Open Kerk
Iedere dinsdagmorgen is de Bethelkerk open van 10 tot 11.30 uur. (lees meer)

Bethelkerk

Jan Th. Tooroplaan 133, 6717 KD Ede, tel.nr. 0318 633113.