Kinderbijbeluur

De kinderen vanaf ongeveer 4 jaar die mee gaan naar de kerk kunnen voor de preek naar het Bijbeluur.
Kinderen uit groep 1 en 2 gaan naar boven, de kinderen uit groep 3 en 4 gaan met elkaar naar de kleine zaal.
Er wordt gebruik gemaakt van de methode "Vertel het maar". De kinderen horen een Bijbelverhaal en zingen een aantal liederen. Ze bidden samen en maken een verwerking. Tijdens de collecte komen de kinderen weer in de dienst.
Er wordt speciaal aandacht gegeven aan de adventsweken, Kerst, Pasen en Pinksteren. De kinderen werken een aantal weken hiervoor aan een project en laten hun bezigheden zien in de kerkdienst.
Tijdens een doopdienst zingen de kinderen een lied voor in de kerk. Bij een kinderdienst blijven de kinderen in de dienst aanwezig.
Kinderen die in groep 4 zitten, nemen aan het einde van het schooljaar afscheid. In de dienst worden zij kort toegesproken en zij krijgen een kleine attentie mee naar huis.

CONTACTPERSONEN
Renate van de Heuvel, Mirjam van der Stouwe en Elise den Boer | email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Coordinator zondagse activiteiten: