Bethelkerkgemeente Ede

Welkom Thuis!

Wat is het fijn om ergens thuis te komen of je thuis te voelen. Een plek te hebben die vertrouwd is, waar je je geborgen weet en je veilig voelt. Als Bethelkerkgemeente heten we u hartelijk welkom! We hopen dat u zich snel thuis zult voelen in uw nieuwe woning, in uw nieuwe buurt. Onze kerk - de Bethelkerk aan de Jan Th. Tooroplaan - is in Ede-Zuid de kerk in de buurt. Wij willen ook graag kerk vóór de buurt zijn: vandaar dit welkom. Wat ons betreft stellen wij er prijs op om kennis met u te maken.
Ons huis (Bethel betekent “Huis van God”) staat voor u open. Iedere zondag komen we hier als gemeente samen. Wij geloven dat God zich er laat ontmoeten, waar Hij echt thuis doet komen. Als gemeente delen we er vreugde, zorgen en verdriet. We zingen en bidden samen. We vieren en we leren.
Bekijk deze website en kijk of er wat voor u bij zit. Voor uzelf en/of voor uw kinderen. Er zijn veel activiteiten en mogelijkheden.

Wilt u meer informatie en/of een persoonlijk gesprek, dan kunt u contact opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..