Bethelkerkgemeente Ede

For You Too

Hé 16+-er (of ouder van een 16+-er)!

logo 4U2

Ook dit seizoen staat voor iedere 16 plusser de deur van de kajuit weer open bij 4U2 We willen dit seizoen samen met JOU meer invulling geven aan 4U2 als club "door jullie".

Wat het recept is van de avonden? 'Ontmoeting en Bezinning'. Een avondvullend programma met chillen, ontmoeten, spel, lekker zingen, gezelligheid, bijbel lezen, lachen, bidden, getuigen en af en toe met elkaar eten.

Hoe de sfeer is op een 4U2-avond? Dat bepaal jij samen met alle andere 16+-ers! Dus nodig je vrienden uit en neem ze mee!

Voor meer info over de avonden en tijden:

• volg ons op twitter @4you2bethelkerk
• 'like ons' op facebook 4you2bethelkerk
• houd de kerkbode en nieuwsbrief in de gaten!

Krijg je nog geen mail van ons, maar wil je die wel ontvangen, stuur dan ff een mailtje!

CU!
4U2-crew