Bethelkerkgemeente Ede

Missionair werk

In de Bijbel staat (onder andere) ook de oproep om het Evangelie uit te dragen aan andere mensen. De gehele gemeente heeft de taak om missionair te zijn! In onze wijkgemeente coördineert de ouderling voor het Evangelisatiewerk enkele evangelisatie activiteiten; hij heeft de taak ze vorm te geven en op elkaar af te stemmen. Deze ambtsdrager zet samen met de Evangelisatiecommissie de hoofdlijnen uit. Daarna worden in afzonderlijke werkgroepen en commissies onderdelen uitgewerkt. Enkele voorbeelden van het evangelisatiewerk zijn:

• Alpha-cursus
  • Emmaüs-cursus
  • VakantieBijbelFeest
  • zogenaamde “Open kringen”
  • Thuisfront commissie Dick en Anita (www.geefmijleven.nl)
  • Kerstnachtdienst met o.a. Bethelkerk zangkoor
  • Zendingscommissie Hervormd Ede
  • Nieuwe bewoners ENKA

Bijzondere activiteiten, die uit deze werkgroepen voortkomen, worden aangekondigd in de Edese kerkbode en worden soms met andere wijken opgezet.

U kunt contact opnemen met de missionair ouderling Adriaan Prins via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.