Bethelkerkgemeente Ede

Alpha cursus

Picture Device Independent Bitmap 1Ontmoeten, vragen en ontdekken – dat doe je op Alpha, een introductie in het christelijk geloof die in januari 2024 van start gaat.

Wat is de zin van het leven? Waarom is er zoveel lijden? Is er iets na dit leven? Bestaat er een God? Alpha geeft je de kans de zin van het leven te onderzoeken, samen met anderen. Wereldwijd hebben ruim 25 miljoen mensen in 169 landen een Alpha cursus gevolgd. In 12 gezellige bijeenkomsten ontdekken de deelnemers wat het christelijk geloof inhoudt. Elke avond begint met een gezamenlijke maaltijd. Hèt moment om elkaar te zien en op een ontspannen manier elkaar te leren kennen. Daarna staat één van de eerder genoemde onderwerpen centraal waarover met elkaar gesproken wordt.

Wie je ook bent, wat je ook gelooft, je bent van harte welkom bij Alpha! Er is ruimte voor al je vragen. De Alphacursus wordt georganiseerd in samenwerking met de Kleopasgemeente, de Nieuwe Kerkgemeente en de Beatrixkerk. De cursus is gratis en start op 15 januari 2024 om 18:30 uur in de Beatrixkerk, Beatrixlaan 54 in Ede.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gerko van den Top 06-15240527, of je kunt mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..