Bethelkerkgemeente Ede

Gemeente Groei Groep

bijbelstudieIn de Bethelkerk zijn we begin 2019 met een GemeenteGroeiGroep gestart. Een GemeenteGroeiGroep is een Bijbelkring waarin groei centraal staat. Groeien in geloof, verbondenheid en gastvrijheid.

We komen eens in de twee weken bij elkaar op een avond. Met elkaar meeleven in goede en minder goede tijden vinden we heel belangrijk. We lezen samen uit de Bijbel en gebruiken verschillende werkvormen bij het bespreken van de Bijbelgedeeltes. We luisteren naar wat God ons door de Heilige Geest te zeggen heeft. Ook zingen en bidden we samen. Ieder seizoen willen we ons samen inzetten voor een ander, om zo ons geloof ook praktisch te maken.

Heb je interesse of wil je je opgeven? Bel of mail Bas den Boer: 06-41316238, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Meer informatie over GemeenteGroeiGroepen kun je vinden op www.ewv.nl/wat-doen-we/gemeentegroeigroepen

Graag tot ziens!