Bethelkerkgemeente Ede

Kerkdiensten komende zondag

zondag 27 okt / 09:30 - 10:30 dhr. L.T. Hagendijk ( Zoetermeer )
 zondag 27 okt / 17:00 - 18:00 ds. C.G. Visser (Kootwijkerbroek)

Seniorenmiddag 20 november 2024

stamppot 2023 10 27 Op D.V. woensdag 20 november is er weer een seniorenmiddag in de grote zaal van de Bethelkerk.

Hoe werkt de pastorale clusterindeling?

Logo Mijn Bethelkerk 2Als clusterouderlingen zijn we elk verantwoordelijk voor een deel van de gemeente. Gemeenteleden zijn automatisch in een cluster ingedeeld. Maar ook voor ons is het niet altijd duidelijk welke straat nu bij welke ouderling hoort. We hebben daarom de indeling in een kaart inzichtelijk gemaakt. Deze kaart is hier te vinden, inclusief onze e-mailadressen.

Heb je wat moois of verdrietigs te melden, behoefte aan een goed gesprek of vragen over je geloof? Stuur ons dan vooral een berichtje. Daar zijn we voor.

Namens de clusterouderlingen, Arjon Buijert

Bijbeluren

bijbel en kaars

Gedurende het winterseizoen verzorgt de wijkpredikant ds. Beekman een aantal Bijbeluren, twee in het najaar en twee in het voorjaar. De Bijbeluren worden gehouden op maandagavond van 20:15 tot 21:15 uur in de Bethelkerk. De avonden staan open voor iedereen (van jong tot oud) open, vooraf aanmelden is niet nodig. De avonden zijn los van elkaar te bezoeken, het is mogelijk om één avond te komen, maar ook alle avonden.

Data seizoen 2024-2025 (onderwerpen volgen nog)

14 oktober 2024
2 december 2024
27 januari 2025
10 februari 2025

Open Kerk

Iedere dinsdagmorgen is de Bethelkerk open van 10 tot 11.30 uur.

Nieuwsgierig? Kom gerust langs voor een bezoek. Ook voor u als gemeentelid zeker de moeite waard. Er liggen prachtige fotoplakboeken uit de oude doos! Ook is er ruimte voor bezinning, stilte, ontmoeting en een praatje.

Welkom! En wellicht……….neem iemand mee.

We kunnen nog gastheren en gastvrouwen gebruiken. U bent ongeveer één keer in de 8 weken aan de beurt. Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Raam Bethelkerk

Kerkdiensten in de Bethelkerk

foto bethelkerkElke zondag zijn er kerkdiensten in de Bethelkerk. Wij komen samen om onze Drie-enige God: Vader, Zoon en Heilige Geest te eren in gebed, Woord en zang.

• De ochtenddienst is om 9.30 uur
  • De middagdienst is om 17.00 uur

Open Kerk
Iedere dinsdagmorgen is de Bethelkerk open van 10 tot 11.30 uur. (lees meer)

Bethelkerk

Jan Th. Tooroplaan 133, 6717 KD Ede, tel.nr. 0318 633113.